Εκδρομή Κατηχητικού Βερδικούσιας

            Την Κυριακή του Τυφλού, 4/17-5-2026, μετά την Θ. Λειτουργία τά παιδιά του Κατηχητικού του Ναού μας του Αγίου Προφήτη Ηλία στην Βερδικούσια πήγαν με την Εφημέριο και Κατηχητή τους π. Κωνσταντίνο εκδρομή στον Ναό του Αγίου Κοσμά Αιτωλού, λίγο έξω από το χωριό, όπου κατά την τοπική παράδοση ο Άγιος πέρασε και κήρυξε τον θείο λόγο.

            Έγινε προσκύνημα στο Ναό, εποικοδομητική συζήτηση και επίσης τα παιδιά χάρηκαν τη φύση με το παιχνίδι τους.

Κύλιση στην κορυφή