Επίσκεψη αγάπης στο Γηροκομείο

            Το απόγευμα του Σαββάτου, 3/16-05-2026, μέλη του Φιλανθρωπικού μας Συλλόγου «Άγιος Γεδεών Τυρνάβου» Λάρισας μαζί με τον Σεβ/το Μητροπολίτη Λαρίσης και Πλαταμώνος κ. Κλήμη, πραγματοποίησαν επίσκεψη αγάπης στο Δημοτικό Γηροκομείο της πόλης μας. Πρόσφεραν είδη ανάγκης (λάδι, τυρί φέτα, είδη υγιεινής) και στην αίθουσα τελετών του ιδρύματος είχαν την ευκαιρία να επικοινωνήσουν με τους τροφίμους, πάνω από 50 τον αριθμό.

            Ο Σεβ/τος κ. Κλήμης τους απηύθυνε μήνυμα συμπαράστασης και εκτίμησης, παιδιά μας που συγκρότησαν χορωδία είπαν τρία τραγουδάκια χριστιανικά, και διανεμήθηκαν σε όλους εικονίτσα, κέρασμα (χυμός και γκοφρετάκι), όπως και μια μικρή γλάστρα με βασιλικό.

            Ο Σεβασμιώτατος μετέβη και στα δωμάτια όσων τροφίμων δεν μπόρεσαν να παρίστανται στην αίθουσα λόγω κινητικών προβλημάτων ή παραλυσίας, για να τους μεταφέρει χαιρετισμό και να τους δώσει τις ευλογίες στον χώρο τους.
            Το φιλόξενο και βοηθητικό προσωπικό του ιδρύματος ήταν υποδειγματικό στην εξυπηρέτησή του, οι δε τρόφιμοι εξέφρασαν την χαρά και συγκίνησή τους με κάθε τρόπο. Δόξα τω Θεώ για την ευχάριστη και ωραία αυτή εμπειρία.

Κύλιση στην κορυφή