Ἐτήσια Γενικὴ Συνέλευση Συλλόγου

            Τὸ ἀπόγευμα τῆς Κυριακῆς τῆς Σαμαρείτιδος, 27-4/10-5-2026, στὴν αἴθουσα τοῦ Συλλόγου Βερδικουσιωτῶν στὸ κέντρο τῆς Λάρισας (Βενιζέλου 153-155), πραγματοποιήθηκε ἡ ἐτήσια Γενικὴ Συνέλευση τοῦ Φιλανθρωπικοῦ Συλλόγου τῆς Ἱερᾶς Μητροπόλεώς μας «Ἅγιος Γεδεὼν Τυρνάβου» Λάρισας. Ὑπὸ τὸν συντονισμὸ καὶ τὴν πνευματικὴ καθοδήγηση τοῦ Σεβ/του Μητροπολίτου Λαρίσης καὶ Πλαταμῶνος κ. Κλήμεντος παρέστησαν δεκάδες λαϊκῶν μελῶν τοῦ Συλλόγου (60 μὲ 70 ἄτομα), ὅπως καὶ ὁ Αἰδ. π. Κωνσταντῖνος ἐφημέριος στὴν Βερδικούσια.
            Μετὰ τὴν προσευχὴ ἐνάρξεως, ὁ Σεβ/τος κ. Κλήμης ἔκανε σύντομο χαιρετισμὸ καὶ ἀνέγνωσε ὡραῖο πνευματικὸ κείμενο περὶ φιλοπτωχείας.

            Ὁ Πρόεδρος τοῦ πενταμελοῦς Διοικητικοῦ Συμβουλίου τοῦ Συλλόγου κ. Ἰωάννης Σούμμας ἔκανε ἐπίσης σύντομο χαιρετισμὸ καὶ ὁ Ταμίας τοῦ Συλλόγου κ. Ἀντώνιος Μπλιάμπλιας, λογιστής, ἀναφέρθηκε συνοπτικὰ στὸν οἰκονομικὸ-ταμειακὸ ἀπολογισμὸ ὡς ἑξῆς:
            Για την περίοδο από 01/01/2025 – 31/12/2025 τα συνολικά έσοδα ήταν 10.103,00 € και τα έξοδα ήταν 10.149,94 €.
            Το Υπόλοιπο που μεταφέρθηκε από 31/12/2024 ήταν 1.906,00 € και μαζί με τα έσοδα του 2025  φτάσαμε τα 12.009,50 €.
            Από αυτά δαπανήθηκαν 10.149,94€ και στις 31/12/2025 το ταμειακό απόθεμα ήταν 1.859,56 € με το οποίο και ξεκινήσαμε το έτος 2026.
            Συνοπτικά τα έσοδα προέρχονται κατά κύριο λόγω από τις εισφορές των μελών αλλά είχαμε και κάποιες δωρεές από τρίτους.
            Είχαμε δηλαδή εισφορές μελών 9.753 € και λοιπές εισφορές 350 € σύνολο 10.103 €.
            (Ακολούθησε συγκεκριμένη αναφορά εξόδων).
            Στο 2026 έχουμε (μέχρι στιγμής) εισφορές 2.410 € και δαπάνες 1.946,46 €.
            Επίσης, κατατέθηκε και η Έκθεση της τριμελούς Ελεγκτικής Επιτροπής για την οικονομική χρήση από 01/01/2025 έως 31/12/2025.
            Σημειωτέον, ότι η τριμελής Ελεγκτική Επιτροπή (Χρ. Μανώλης, Ν. Χατζούλης, Χρ. Μπλιάμπλια) επανεξελέγη και για το επόμενο οικονομικό έτος.
            Ακόμη, έγινε αναφορά στην ύπαρξη τραπεζικού λογαριασμού του Συλλόγου στην Τράπεζα Πειραιώς, μέσω του οποίου δύνανται να ενισχύουν το έργο του και άνθρωποι από άλλα μέρη.


            Ἐν συνεχείᾳ, ὁ Σεβ/τος κ. Κλήμης πέρασε στὸ δεύτερο θέμα τῆς Συνελεύσεως ἀναφερθεὶς στὶς δραστηριότητες τοῦ Συλλόγου, οἱ ὁποῖες περιλάμβαναν α) φιλανθρωπικὲς ἐπισκέψεις (στὸ Πανεπιστημιακό Νοσοκομεῖο σὲ διάφορα τμήματα-κλινικές, στὸ Δημοτικὸ Γηροκομεῖο, στὸ Ὀρφανοτροφεῖο Βόλου, στὸ Κέντρο Αὐτισμοῦ Λάρισας), β) προσκυνηματικὲς ἐκδρομὲς (στὴν Μονὴ Προυσσοῦ στὸ Καρπενῆσι, στὴν Παναγία Σουμελᾶ στὴν Καστανιὰ Ἠμαθίας, στὴν Μονὴ Παναγίας Πορταϊτίσσης Δυτικοῦ Πέλλας), γ) παροχὴ βοήθειας (Σχολεῖο Φυλακῶν Λάρισας, Συσσίτια Ἐλπὶς Τυρνάβου), ὅπως καὶ ἔκτακτη οἰκονομικὴ βοήθεια προσώπων σὲ μεγάλη ἀνάγκη (ἀρκετὲς φορές).

            Κατόπιν ἐγκρίσεως τῶν ἀνωτέρω, ἀκολούθησε τὸ τρίτο θέμα μὲ προτάσεις γιὰ νέες δραστηριότητες: ἐγκρίθηκε ἄμεση φιλανθρωπικὴ ἐπίσκεψη στὸ Δημοτικὸ Γηροκομεῖο Λάρισας, προσκύνημα-ἐκδρομὴ στὴν Ρεντίνα Καρδίτσης καὶ στὴν ἐκεῖ Ἱερὰ Μονὴ τῆς Παναγίας, προσκυνηματικὴ ἐκδρομὴ στὴν Πάτμο μετὰ τὴν ἑορτὴ τῆς Κοιμήσεως τῆς Θεοτόκου.
            Ἐπίσης, ἀναφέρθηκε τὸ θέμα τακτοποιήσεως μελῶν τοῦ Συλλόγου (ὅροι ἐγγραφῆς καὶ διαγραφῆς), μὲ ἔμφαση νὰ παραμένουν σὲ αὐτὸν μόνον ἐνεργὰ μέλη.
            Σημαντικὴ ἦταν ἡ ἀπόφαση ἀποκτήσεως στέγης-ἕδρας τοῦ Συλλόγου στὴν Λάρισα, μὲ αἴθουσα ποὺ θὰ λειτουργήσει σὺν Θεῷ ὡς Πνευματικὸ Κέντρο πολλαπλῶν ποιμαντικῶν χρήσεων, ὑπὸ τὴν ἄμεση ἐπιστασία καὶ εὐθύνη τοῦ Σεβασμιωτάτου κ. Κλήμεντος.
            Τέλος, ἔγινε ἔκκληση γιὰ προτροπὴ συμμετοχῆς τῶν νέων μας στὶς ποιμαντικὲς δράσεις ποὺ θὰ προγραμματισθοῦν, στοὺς ὁποίους πρέπει νὰ δοθεῖ καλύτερη καὶ μεγαλύτερη ἔμφαση. Ἀποφασίσθηκε ἤδη ἐκδρομὴ μὲ νέους (ἡλικίας ἀπὸ 15 ἕως 40 ἐτῶν) στὴν λίμνη Πλαστήρα γιὰ τὰ μέσα Ἰουνίου, μετὰ τὴν λήξη τῶν ἐξετάσεων στὰ ἐκπαιδευτικὰ ἱδρύματα.
            Μετὰ τὴν ὁλοκλήρωση τῆς Συνελεύσεως, ἡ ὁποία διήρκεσε περὶ τὴν 1,5 ὥρα, προσφέρθηκαν κεράσματα στοὺς συμμετόχους.

Κύλιση στην κορυφή